Преди 2 дни забелязах,че Алфата е започнала да "бучи" повече и когато погледнах отдолу се оказа,че заварката,която свързва тръбата с крайното гърне се е скъсала и сега изглежда газовете не минават през него.Оттогава ми се струва,че колата не върви и не работи както трябва-като че ли мощността понамаля и оборотите доста паднаха,дори имам чувството,че ако я оставя малко по-дълго ще угасне.Та въпроса ми е възможно ли е да е заради гърнето или причината е др.и това е просто съвпадение?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно гърне
Collapse
X
-
Въпрос относно гърне
Преди 2 дни забелязах,че Алфата е започнала да "бучи" повече и когато погледнах отдолу се оказа,че заварката,която свързва тръбата с крайното гърне се е скъсала и сега изглежда газовете не минават през него.Оттогава ми се струва,че колата не върви и не работи както трябва-като че ли мощността понамаля и оборотите доста паднаха,дори имам чувството,че ако я оставя малко по-дълго ще угасне.Та въпроса ми е възможно ли е да е заради гърнето или причината е др.и това е просто съвпадение?155 1.8 8v TS & FZR 600
-
Мисля че е съвпадение! Преди седмица и моята беше така , и направо се откъсна задното гърне. Но при мен мошноста даже се увеличи , и така е логично защото всяко едно гърне е спирачка на газовете а и от там на мошноста. Най-добре се усещаше когато е пуснат климатика.Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
-
Мисля че е съвпадение! Преди седмица и моята беше така , и направо се откъсна задното гърне. Но при мен мошноста даже се увеличи , и така е логично защото всяко едно гърне е спирачка на газовете а и от там на мошноста. Най-добре се усещаше когато е пуснат климатика.Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
-
Е тая мойта трошка съвсем ме изнерви.Пак взе да "киха" отвреме навреме,да прекъсва,да няма мощност,а уж се беше оправила след като и смених свещите и най-лошото вече не държи оборотиИ сега какво-свещите ли се оказаха менте,кабелите ли са за смяна?Преди малко свалих произволно две свещи-ЧЕРНИ като....По принцип знам,че прекъсването и "кихането" идва от кабелите или свещите,ама оборотите?Моля ви дайте накъкъв съвет
155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Е тая мойта трошка съвсем ме изнерви.Пак взе да "киха" отвреме навреме,да прекъсва,да няма мощност,а уж се беше оправила след като и смених свещите и най-лошото вече не държи оборотиИ сега какво-свещите ли се оказаха менте,кабелите ли са за смяна?Преди малко свалих произволно две свещи-ЧЕРНИ като....По принцип знам,че прекъсването и "кихането" идва от кабелите или свещите,ама оборотите?Моля ви дайте накъкъв съвет
155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
Comment